اصول نگهداری از پکیج

نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس

اصول نگهداری از پکیج

اصول نگهداری از پکیج

مقدمه:باسلام در این مقاله با شما هستیم تا نکات طلایی در مورد اصول نگهداری پکیج رو به شما عزیزان آموزش بدیم.میخواهیم به شما بگوییم که چه کار هایی انجام بدین تا پکیج شوفاژ دیواری تون دیر تر خراب بشه و در مصرف آب و برق هم صرفه جویی بشه با انجام این نکات عمر پکیجتونو چندین برابر می‌کنید و توی هزینه های سر سام آور تعمیرات و هزینه های آب گاز هم سرفه جویی میکنیم.
این مطالب در نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس جمع آوری شده و حاصل کار و تجربه سرویس کاران مجاز گروه صنعتی ایران رادیاتور می‌باشد.

اصول نگهداری از پکیج

تنظیم دمای مصرفی در پکیج های آنالوگ:

نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس

اصول نگهداری از پکیج

مدل(Eco24 FF, Eco22 ff, M24ff)

یکی از اصول نگهداری در پکیج ایران رادیاتور تنظیم دمای آب مصرفی می‌باشد.وقتی در روبروی پکیج شوفاژ دیواری قرار گرفته اید ولم سمت راست دستگاه مربوط به آب گرم مصرفی می‌باشد.این ولم آز دمای ۰ درجه سانتیگراد تا دمای ۶۰ سانتی گراد تقسیم بندی شده،در بالای ولم آب گرم مصرفی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور چراغ نمایشگر سبز رنگ وجود دارد که وقتی ولم پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در وضعیت ۰ درجه یا غیره فعال قرار دارد چراغ نمایشگر خاموش می‌باشد و با چرخاندن ولم تنظیم دمای آب گرم مصرفی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در جهت عقربه های ساعت چراغ نمایشگر آب گرم مصرفی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور روشن شده و دستگاه شروع به کار می کند. این یک روند روشن کردن پکیج در آب گرم مصرفی می‌باشد حال آز حدف اصلی بحث دور نشویم،چه نکاتی را باید رعایت کرد تا پکیج سالم تر بماند و دیر تر خراب بشود و در اصل عسول نگه داری پکیج چیست؟ حال که ما مفهوم ولم آب گرم مصرفی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور را متوجه شدیم برای تنظیم دما اقدام می‌کنیم.تنظیم دمای پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور کار بسیار ساده و آسان می‌باشد، دوره ولم آب گرم مصرفی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور خط چین هایی وجود دارد که نشان دهنده دمای پکیج می‌باشند که به صورت ۱۰ تایی تقسیم بندی شدن. دمای آسایش آب گرم مصرفی یک دمای سلیقه ای و بسته به تبع استفاده کننده دارد.برای تنظیم دمای آب گرم مصرفی دور ترین شیر آب را باز کرد و دمای پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور را با استفاده از ولم آب گرم مصرفی (عکس شیر آب بالای ولم حک شده) تنظیم میکنیم به صورتی که در زمان استفاده از آب گرم وقتی دست خود را زیر آب گرم خروجی از شیر آب میگیریم آب گرم دست و بدن ما  را نسوزاند و به شکلی باشد که برای تنظیم دمای آب گرم مصرفی آز آب سرد کمک نگیریم این عمل باعث می‌شود که پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور آب را به مقداری که مصرف کننده نیاز دارد گرم بکند و بیشتر از آن انرژی و گاز هدر نرود این عمل تنظیم دمای آب توسط مصرف کننده باعث می‌شود در چندین جهت مصرف انرژی‌ کاهش یابد،مورد اول کم شدن مصرف آب می‌باشد:در گذشته که دمای آب پکیج تنظیم نبود برای تنظیم کردن دمای پکیج با اضافه نمودن آب سرد به گرم زمان صرف می‌شد و مقدار آب شرب زیادی به هدر می رفت ولی حال با تنظیم بودن دمای آب نیازی به باز گزاشتن بی وقفه آب نیست.

اصول نگهداری از پکیج

تنظیم دمای مصرفی در پکیج های دیجیتال (دارای صفحه نمایش):

نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس

تنظیم دمای آب مصرفی در پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل (L24,L28,L36)

بسیار راحت تر و دقیق تر از مدل های نیمه دیجیتال ایران رادیاتور (آنالوگ) انجام می‌شود.در این مدل از پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور با چرخاندن ولم آب گرم مصرفی صفحه دیجیتال دستگاه به رنگ آبی در می آید و دمای پیش نهادی شما به دستگاه نمایان می‌شود،در پکیج های دیجیتال دمای آب بسیار دقیق تنظیم می‌شود و می‌توان از دمایی استفاده کنید که در رنج دمای آسایش شما است.

در پکیج های شوفاژ دیواری مدل دیجیتال هم به همان منوال قبلی دمای آب گرم مصرفی را جوری تنظیم میکنیم که دیگر نیازی به اضافه نمودن آب سرد برای تنظیم دما نباشد.

اصول نگهداری از پکیج
تنظیم فشار گاز پکیج شوفاژ دیواری:

نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس

فشار وردری گاز دستگاه بسته به زیر ساخت و تجهیزات فنی ساختمان متفاوت است. تنظیم نبودن فشار گاز دستگاه باعث خسارات وارده زیادی از جمله جانی و مالی می‌ شود.در پکیج شوفاژ دیواری هم بالا بودن فشار گاز و هم پایین بودن فشار گاز باعث آسیب های وارده به پکیج می شود که در موارد زیر با آن ها اشاره می کنیم.
اصول نگهداری پکیج، آسیب دیدن پکیج آز فشار گاز بالا:
در برخی از مناطق شهری فشار گاز داخل لوله ها بیشتر از حد استاندارد می باشد،در این موارد نصاب پکیج شوفاژ دیواری باید بعد از نصب دستگاه پکیج شوفاژ دیواری حتما با استفاده از گیج مانومتر میلی بار (مخصوص تنظیم فشار گاز پکیج)

اصول نگهداری از پکیج

تنظیم نبودن فشار باد منبع انبساط:

نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس

تنظیم بودن فشار منبع انبساط نکته بسیار قابل توجه ای است که آز نظر بسیاری از سرویس کاران دور است.شارژ منبع انبساط بایستی در سرویس سالیانه حتماً انجام شود.کم بودن باد منبع انبساط یکی از دلایل اصلی سوراخ شدن دیافراگم منبع انبساط می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدسمی باشد.