رادیاتور پره ای بهتره یا پنلی ؟

رادیاتور پره ای بهتره یا پنلی

رادیاتور پره ای بهتره یا پنلی ؟

با سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی و عزیز وب سایت نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس، در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که رادیاتور پره ای بهتره یا پنلی ؟ در ادامه با ما همراه باشید.

شاید برای شما سوالاتی پیش آمده که چه رادیاتوری برای منزل خود بگیرید و یا چه نوع رادیاتوری بهتر است برای منزلمان ما به شما میگوییم که رادیاتور پره ای تهیه کنید یا رادیاتور پنلی و برای شما کدوم بهتره.

رادیاتور پره ای بهتره یا پنلی ؟

بازده رادیاتور پره ای بهتره یا پنلی ؟

کدام رادیاتور ارزان تر است؟

کدوم رادیاتور باعث می شود کمترین آسیب رو به پکیج بزند

کدام رادیاتور قشنگتر و زیباتر است ؟

اینها سوالاتی است که ذهن شما رو درگیر می کنه و ما به شما جواب خواهیم داد با ما همراه باشید.

رادیاتور پنلی (فولادی):

رادیاتور پنلی یکی دیگر از محصولات شرکت ایران رادیاتور می باشد که دارای خصوصیاتی است از جمله ظاهری مدرن و زیبا و یک دست که جلوه امروزی به خانه و منازل می دهد، همچنین به لحاظ ظاهری صاف و یک دست تمیز کردن آن آسان و به راحتی انجام می شود و به سرعت انجام می شود. در ضمن به دلیل طراحی هوشمندانه در رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور بست های بسیار محکم و قوی تهویه شده تا شما مصرف کننده گرامی با خیال راحت از نصب آن خاطره ای آسوده داشته باشید.

رادیاتور پره ای بهتره یا پنلی

 

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور شامل سه قلاب از جمله قلاب میانی و قلاب فوقانی تشکیل شده که هر کدام به صورتت جداگانه ای باز و بسته می شود و همچنین قابل شستشو می باشد.

شما بازدید کننده گرامی و عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس این محصول و دیگر محصولات را مشاهده نمایید و نسبت به خرید این محصول و دیگر محصولات به نمایندگی مراجعه کرده و اقدام به خرید کنید.

رادیاتور پره ای (آلومینیومی):

رادیاتور پره ای یکی دیگر از محصولات شرکت ایران رادیاتور می باشد که دارای دو ویژگی مهمی می باشد از قبیل:

۱- اولین ویژگی آن این است که مقاوم در برابر زنگ زدگی است.

۲- دومین ویژگی مهم آن این است طوری این محصول طراحی شده قابل حمل راحت به خاطر سبکی آن است و حداقل فضا را اشغال می کند.

رادیاتور پره ای بهتره یا پنلی

رادیاتور پره ای از آن دسته محصولات ایران رادیاتور می باشد که طرفدار زیادی در متخصصین تاسیسات ساختمان دارد به دلیل سبک بودن آن برای حمل کردن و نصب راحت آن، طراحی این محصول به گونه ای است که به محیط پیرامون خود زیبایی چشم گیری می بخشد، همچنین گرمایش و ظرافت رادیاتور های پره ای مثالی بی نظیر از طراحی مهندسی این مدل از رادیاتور  می باشد.

سرمایه گزاری سنگین و بکار گیری متخصصین با تجربه و مدرن ترین ماشین آلات ریختگری و مونتاژ اتوماتیک کیفیت بالای رادیاتور پره ای ایران رادیاتور را تضمین می کند.

رادیاتور پره ای ایران رادیاتور بر اساس استاندارد های جهانی ۹۰۰۱_۲۰۰ تحت  کنترل و نظارت واحد کنترل کیفیت قرار می گیرد.

هر پره از رادیاتور به صورت بلوک بندی با ظرفیت حرارتی مختلف  مونتاژ می گردد  که این ویژگی از رادیاتور پره ای ایران رادیاتور موجب انعطاف و راحتی طراحی و نصب رادیاتورهای گروه صنعتی ایران رادیاتور می گردد.بسته بندی شیک و مناسب رادیاتور آلومینیومی پره ای ایران رادیاتور تا پایان زمان نصب رادیاتور از رادیاتور پره ای ایران رادیاتور محافظت می کند.

همانطور که در بالا گفته بودیم شما بازدید کننده گرامی و عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس این محصول هم را مشاهده نمایید و نسبت به خرید این محصول و دیگر محصولات به نمایندگی مراجعه کرده و اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدسمی باشد.